كلمات + تحميل اغنية قوي قلبك علي الفراق

كلمات + حمل اغنية قوي قلبك على الفراق اغنية قوي قلبك علي الفراق من اجمل الاغاني الحزينة التي تتحدث عن الفراق التي غناها الفنان احمد خالد حيث حظيت هذه الاغنية باهتمام كبير من الجمهور و المستمعين ، لذلك من خلال موقعنا Al-Janeina في يلي سوف نومع بعرض لكم كلمات على الفراق لمغنية قوي قلبك على الفرق للمغنيه احمد خالد، على الفرقك اغنية قوي قلبك على الفرق، فتعابوا يلي منا من اجل ان حافظتوا من كل هذا.

كلمات اغنية قوي قلبك ع الفراق للمغني احمد خالد

اغنية قوي قلبك على الفرق غناها الفنان الشهير احمد خالد وفي ما سنقدم لكم هذه الاغنية الجميلة: عنيكي عينيكي علي اللي راح مش هتداويكي من الجرار بس وعي تاني تحني ليه هما حن وقل سماحهو سابك وبـ ايديه لما هونتي في يوم عليه این هو مایستاهلش تب قولیلی بتبکی لیهقوی قلبك علی الفراق .. علمیه الكبریاء لو فی يوم اشتاق علیه .. احرمیه من الاشتاق تنسی ده يبقی مين .. ده اللی باعك واللییغلتی مرتين .. يبقی ده هو الغبااكنتی شلتی مرتين. عینیکی وکنتی لیه أجمل هدية كان ده اول حب ليكي وتي ليه اول ضحيهاتظلمتي في الحكاية مبين وانكسارك بس اقولك في جينة هو ده كان اختيركقوي قلبك علي الفراق .. علميه الكبرياء في شتاق عليه .. احرميه من الاشتاق ليه ده يبقي مين. . اللي باعك لـ السنين واللي يغلت مرتين .. يبقي دهبي ده هو الغباءوانتي ربك هيراضيكي ده المكتوب هتلاقيه بكره حتشوفي بعينكي ندمه علي اللي كان في ايديهجوه حضنك داوي كفاية حنية وطنية قوي قلبك وادعي ربك دعوة المدلوم مجابة قلبك علي الفراق .. علمى الكبرياء لو. في يوم اشتاق اليه .. احرميه من الاشياء تي اق وعي تنسي ده يبقي مين .. ده اللي باعك لـ السنين واللي يغلت مرتين .. يبقي ده هو الغبااكنتي شيلاه بين عينيكي وكنتي ليه اجمل الحديا كان ده على حب لـ السنين وكلتي ليه عل ضحيه

تحميل اغنية قوي قلبك على الفرق

يرغب الكثير من الأشخاص في تنزيل أغنية ذات قلب قوي أثناء الاستماع إليها عند مشاهدتها ، لذا يمكنك تنزيل أغنية ذات قلب قوي أثناء الاستماع إليها من خلال النقر على الرابط التالي من “”. من انتهينا من ذلك الوقت لنظهر لك كلمات اغنية قوي قلبك ع الفرق للمغنية احمد خالد.